
Η Μύκονος μπορεί να έχει τον Πέτρο τον πελεκάνο
αλλά και η περιοχή μας διαθέτει μασκότ. Οι ήμεροι και φιλικοί κύκνοι που κολυμπούν ανάμεσα στους ανθρώπους, ομορφαίνουν το περιβάλλον και ανεβάζουν τη διάθεσή μας. Την παραλία την επισκέπτονται όμως, μερικές όχι και τόσο ευγενικές ομάδες ατόμων (όλοι καταλαβαίνουμε ποιοί). Ελπίζω να μην τους κακομεταχειριστεί – πετροβολήσει κανείς, όπως έχει τύχει με γλάρους και κοράκια.
Ευχαριστώ για το χώρο.