Ηλεκτρικά πατίνια

Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για τα πατίνια.

Επικίνδυνα και για τους χρήστες, που στην πλειοψηφία τους είναι παιδιά, αλλά και για τους υπόλοιπους που χρησιμοποιούν τους δρόμους και πεζοδρόμια. Το πατίνι που είναι από μόνο του επισφαλές όχημα δίδεται προς χρήση σε άτομα ανήλικα χωρίς αίσθηση κινδύνου και υπευθυνότητας.

Όσοι χρησιμοποιούν δημόσιους δρόμους θα πρέπει να γνωρίζουν τον ΚΟΚ, και να διαθέτουν τουλάχιστον άδεια οδήγησης μοτοποδηλάτου, όπως και ασφάλιση. Το ίδιο να ισχύει και για τα ποδήλατα.

Συντάκτης άρθρου: Χρήστος

Αφήστε ένα Σχόλιο

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή