
Υπάρχει αλήθεια απαγορευτικό;
Όλοι έχουμε δει νταλίκες με Ελληνικές και ξένες (μας έμαθαν όλοι) πινακίδες, να μπαίνουν από κόμβο Αγίας Παρασκευής και να βγαίνουν στον κόμβο Αγίας Μαρίνας, και το αντίστροφο. Ο λόγος; Τα διόδια του Ε75. Τα βλέπουμε όμως όλοι;
Συντάκτης άρθρου: Παναγιώτης.