Φορτηγά σε ΠΕΟ Λαμίας – Στυλίδας

Υπάρχει αλήθεια απαγορευτικό;

Όλοι έχουμε δει νταλίκες με Ελληνικές και ξένες (μας έμαθαν όλοι) πινακίδες, να μπαίνουν από κόμβο Αγίας Παρασκευής και να βγαίνουν στον κόμβο Αγίας Μαρίνας, και το αντίστροφο. Ο λόγος; Τα διόδια του Ε75. Τα βλέπουμε όμως όλοι;

Συντάκτης άρθρου: Παναγιώτης.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή