Κυκλοφορούν ανάμεσά μας

Γνώριμη εικόνα με πεζούς να κυκλοφορούν μιλώντας στο κινητό αγνοώντας τι συμβαίνει γύρω τους.

Από το πεζοδρόμιο κατευθείαν μέσα στο δρόμο, χωρίς να έχουν συναίσθηση και χωρίς να ελέγχουν. Σαν ζόμπι κυκλοφορούν κουβεντιάζοντας, χωρίς καμία επιρροή από το εξωτερικό περιβάλλον. Σε άλλες χώρες (πχ ΗΠΑ) εδώ και μια 10ετία αυτό τιμωρείται. Όπως απαγορεύεται η χρήση κινητού σε οδηγούς, το ίδιο έπρεπε να ισχύει και για πεζούς.
Κάτσε στην άκρη και μίλα αν είναι επείγον. Μην κυκλοφορείς σα χαζός.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευτούν.

Καλάθι αγορών
Κύλιση στην κορυφή